torsdag 24 november 2011

Önskelistan!






Jul!
Nu är det bara en månad kvar och snart står han där, den där mystiska gubben med det vita skägget, säcken full med spännande klappar, den röda dräkten och det skrockande skrattet. 

Frågor som jag ofta funderade över när jag var liten var till exempel, vem är han, var kommer ifrån?! Hur många nissar har han, finns det en tomteverkstad på riktigt, och åker han runt till alla barn i hela världen och delar ut klappar? Vad har han för sig på sommaren, ligger han på en solig strand tittar på palmer och dricker saft?
Det jag tyvärr ångrar så här i efterhand  är att jag borde ha skrivit till honom och frågat dessa frågor!

Men det är väl förstås aldrig för sent, jag ska nog fatta en penna och skriva till honom på direkten och så passar jag på att skicka med en liten önskelista också. ;)


Vad har du på din önskelista från Oii
Kommentera här nedan med en länk på vad du tycker är finast till jul!

Inga kommentarer: