torsdag 2 juli 2009

Nyheter och Lek!

Nu är det fraktfritt hos oiidesign fram till den 31:e augusti!! Mitt i rea-rusningen och när det kommer nyheter var och varannan dag!
Känner att man är på lekhumör idag, så har spanat in lite roliga leksaker som finns. Man måste ha ju barnasinnet kvar...

Här är lite blandat av det jag tycker är coolt och kul att leka med! De tre här överst är från Kidsbabydesign och där finns allt du behöver för ditt barn (utom coola kläder då förstås) :) Jag gillar framförallt märkena Wonderworld (instrumenten och dockhuset) som arbetar med ekologiska lösningar på sina produkter och Schwinn (cykeln) som har en lång tradition av innovativ och cool design.


De övriga är från madtoydesign där man kan hitta inköpställen och andra coola leksaker. Super kul!!

Kika in på Oii för att hitta kläder perfekta för lek i sol som regn! Mitt tips är Sckoon Organics och Mini Rodini!! Då blir det spring i benen! :)

Kramorama

1 kommentar:

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Hej!! Skoj att kika in här, och på oii barnkläder! Blir nog att klicka en en hög;), väntar några dagar, eftersom att Oliwer fyller år imorgon, så jag vet vad som behövs sen. Hade du ingen privat blogg med? Kramar SoffiZ