onsdag 1 juli 2009

Dröm-modellerna!

Idag har vi filmat lite här på Oii. Ska bli en liten berättelse om hur det är att vara ett oii-plagg!
Tror minsann att det blir bra...bara att vänta och se! :)

Mitt i vår brain-storming började jag tänka på vilka mina dröm mamma/barn-modeller skulle vara, om jag fick välja vilka som helst!
Det måste ju vara mammor med väldigt unik och personlig stil. Nån som är både cool och unik, precis som Oii! :)
Kom på flera stycken faktiskt, svårt att välja..mmm.. Vad tycker ni? Bästa stilen i mamma/barn-kategorin??

Första mamman ut var den som dök upp först i huvudet när jag tänkte på stilsäkra mammor:
Gwen Stefani!
Hon har alltid varit en stor stil-ikon för kvinnor, även långt innan hon skaffade barn. Hon och hennes underbart söta pojkar Kingston och minstingen Zuma Nesta Rock skulle vara perfekta!!
Titta bara på dem.. Kingston skulle äga Design Heroes och Knuckleheads hos Oii och Zuma skulle va supercool i Snoffs..


Den andra mamman som bara är så cool och skulle mycket väl kunna ta på sig en sopsäck och göra det vackert är Kate Hudson!
Hennes superhärliga son Ryder har fått det helt ljuvliga håret av mamma och coola rock-ådran från pappa. Det gör honom perfekt för Junkfood och Rockefella!! Kommer överträffa mamma som stil-bildare! :)
En nyhet som alla kommer gilla är att från och med idag så är det fri frakt på alla beställningar inom Sverige hos Oiidesign.se!! WOHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är en härlig vecka!

Kramorama

Inga kommentarer: